بشکه و گالن پلاستیکی

بشکه و گالن محصول تخصصی شرکت سمکو پلاست

 در اینجا مفتخریم با معرفی انواع بشکه و گالن پلاستیکی و ارائه اطلاعات تکمیلی در خصوص لیتراژ و مدل های انواع بشکه های پلاستیکی

انتخاب بهترین گزینه بسته بندی را برای شما فراهم آوریم. 

بشکه پلاستیکی درب باز

بشکه دهان گشاد با ظرفیت های 20 ، 40 ، 60 ، 120 و 220 لیتر قابل ارائه میباشد و هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ بدنه و درب بشکه وجود ندارد .

این بشکه ها همراه با کمربند فلزی آبکاری شده قابل عرضه میباشند و کمربند های فلزی قابلیت پلمپ شدن را نیز دارند.

بشکه های دهان گشاد بهترین انتخاب جهت بسته بندی مواد پودری و نیمه جامد میباشد

بشکه 120 لیتری

گالن

گالن پلاستیکی با ظرفیت های 10 ، 20 ، 30 ، 60 و 70 لیتری قابل ارائه بوده که از ویژگی های گالن پلاستیکی میتوان به دستگیره های محکم و طراحی درب گالن ها اشاره کرد که استفاده از آن را برای عموم مردم راحت تر میکند. تمامی گالن ها با تضمین پرتاپ 3 متر عرضه میگردند.

گالن پلاستیکی

بشکه الرینگ L-ring

این محصول فقط با ظرفیت 220 لیتر قابل ارائه بوده و طراحی خاص  این محصول، آن را به یک انتخاب هوشمندانه جهت استفاده در صنایع شیمیایی و پتروشیمی بدل کرده است. با قابلیت حمل توسط لیفتراک

بشکه 220 لیتر

بشکه دو درب پیچی

بشکه های دو درب پیچی طرح خمره ای با ظرفیت 60 تا 220 لیتری در شکل های مختلف برای بسته بندی مایعات عرضه میگردد.

واشر ضد اسید استفاده شده در درب های بشکه به بالا بردن امنیت این نوع بسته بندی کمک بسزایی میکند که این محصول را به یکی از بهترین انتخاب ها جهت بسته بندی مایعات تبدیل کرده است 

بشکه درب پیچی

بزرگترین واحد تولید بشکه و گالن پلاستیکی در ایران

شرکت ساحل اتحاد با دارابودن 16 دستگاه دمشی با ظرفیت های متفاوت قادر به تولید انواع گالن و بشکه از سایز 10 لیتر تا 220 لیتری میباشد.تمامی گالن و بشکه ها استاندارد تولید شده و در طراحی آن ها تمام موارد موثر در حمل و نقل و جابجایی ، انبارش ، و جایگیری در تریلر و یا کانتینر ها لحاظ شده است.

تضمین پرتاب

تمامی گالن های تولید شده در شرکت ساحل اتحاد با تضمین پرتاب ارلئه میگردد

ضد اسید

اورینگ ها و واشر های استفاده شده بر روی درب بشکه ها و گالن ها کاملا ضد اسید میباشد

کنترل کیفیت

شرکت ساحل اتحاد با استفاده از افراد مجرب در بخش کنترل کیفیت تمامی محصولات خود را بازرسی مینماید.

کنترل جداره محصولات

ضخامت و وزن محصولات شرکت ساحل اتحاد قابل تغییر میباشد.

سمکو پلاست عضــو کــارگروه تعییـن استاندارد ملی ایران

سازمان ملی استاندارد ایران از اعضای اصلی سازمان بین المللی استاندارد، کمیسیون بین المللی الکتروتکنیک و سازمان بین المللی اندازه شناس قانونی است و به عنوان تنها رابط کمیسیون کدکس غذایی در کشور فعالیت می کند. در تدوین استانداردهای ملی ایران ضمن توجه به شرایط کلی ونیازمندی های خاص کشوراز آخرین پیشرفت های علمی، فنی واستانداردهای بین المللی بهره گیری می شود.

گواهینامه بین المللی UN (مخصوص بشکه ها)

یک بشکه یا گالن با داشتن استاندارد UN نشان می دهد که آیا آن بشکه یا گالن پلاستیکی از استانداردهای دقیق بهداشتی و ایمنی برای ذخیره سازی و حمل مواد خطرناک برخوردار است یا خیر ؟ و برای حمل مایعات و یا جامدات که خطرناک و شیمیایی است اطمینان لازم را دارد یا خیر؟ 

استاندارد ملی ایران

سازمان ملی استاندارد ایران می تواند با رعایت موازین پیش بینی شده در قانون، برای حمایت از مصرف کنندگان، حفظ سلامت ایمنی فردی و عمومی، حصول اطمینان از کیفیت محصولات و ملاحظات زیست محیطی و اقتصادی، اجرای بعضی از استانداردهای ملی ایران را اجباری نماید.

گواهی فود گرید (گرید غذایی )معاونت غذا و دارو

حاکی از این است که این بشکه ها از مواد اولیه ای تولید میشوند که در تماس با مواد غذایی کمترین تغییرات شیمیایی در بافت آنها رخ‌ دهد و روی سلامت انسان اثر سو ندارند. نماید.

خرید بشکه پلاستیکی

برای درخواست پیش‌ فاکتور و یا کاتالوگ محصولات بشکه و گالن فرم زیر را تکمیل فرمایید