قیمت گالن 20 لیتری

قیمت گالن 20 لیتری

قیمت گالن 20 لیتری

 قیمت گالن 20 لیتری و پارامتر های  موثر در قیمت خرید گالن 20 لیتری

باتوجه به اهمیت موضوع بسته بندی در صنایع گوناگون از قبیل غذایی و شیمیایی و تاریخچه بسته بندی محصولات در ظروف پلاستیکی که از سال های 75 شمسی به بعد در ایران رواج داشته است سعی بر آن داریم در این مطلب با بررسی کامل محصولات بسته بندی میان فله بخصوص گالن 20 لیتری  به مزایا و معایب ، کیفیت گالن ، راه های شناخت یک گالن با کیفیت و البته پارامتر های موثر در قیمت گالن 20 لیتری و نیز تفاوت گالن 20 لیتری دست دوم و نو بپردازیم.

 

گالن پلاستیکی

ظروف مکعبی شکل که عموما دارای یک درب 2 اینچی و یک دستگیره از جنس خود بدنه میباشد و در لیتراژ های کوچک تر از 70 لیتر ساخته میشوند. گالن ها از مواد اولیه پلی اتیلن ساخته میشوند و رنگ آن ها معمولا به رنگ آبی است . بهترین گالن پلاستیکی با دستگاه های دمشی تولید میشوند شما میتوانید نحوه تولید آن ها را در لینک اینجا مشاهده بفرمایید.

 

چرا گالن 20 لیتری؟

کارخانجات صنایع شیمیایی و یا غذایی به دلیل بالا بودن حجم توان تولیدی، امکان عرضه محصولات بصورت فله ای را به بازار مصرف ندارند از این رو مجبور به انتخاب یک محصول بسته بندی با لیتراژ کم بطوری که جابجایی و استفاده از آن برای مصرف کننده راحت باشد هستند. پس بهترین انتخاب برای تولید کنندگان بسته بندی های 20 لیتری میباشد چرا که هم استفاده از آن در کارخانه جات  امکان پذیر بوده و هم برای مصرف کننده از لحاظ قیمت مقرون به صرفه است. یکی دیگر از دلایل انتخاب گالن 20 لیتری جهت بسته بندی ، ایمنی بسته بندی میباشد کی در ذیل به صورت کامل به بحث ایمنی پرداخت خواهد شد.

 

مواد اولیه گالن 20 لیتری

همانطور که در بالا اشاره شد گالن های پلاستیکی توسط دستگاه های بلومولدینگ (دمشی) تولید میشوند و این دستگاه ها با توجه به نحوه تزریق و نوع سیلندر توان تولید محصولات با مواد اولیه پلی اتیلنی و نیز مواد پلی پروپیلن را دارا میباشند فلذا انتخاب مواد اولیه جهت تولید گالن 20 لیتری بنا به درخواست مشتری امکان تعویض را دارا میباشد. اما به صورت کلی بهترین مواد اولیه جهت ساخت گالن 20 لیتری بر اساس دیتا شیت مواد اولیه انتخاب میگردد که میتوان به مواد 0035 و یا BL3 اشاره کرد شما میتوانید در اینجا دیتا شیت مواد 0035 را ملاحظه بفرمایید.

 

ابعاد و مشخصات گالن 20 لیتری

شرکت تولیدی ساحل اتحاد با دارا بودن 5 مدل گالن 20 لیتری یکی از توانمند ترین شرکت های تولید کننده گالن 20 لیتری در سطح ایران میباشد و شما میتوانید با مراجعه به صفحه گالن ها از تمامی گالن های تولیدی این شرکت و ابعاد و مشخصات فنی آنها مطلع شوید. با کلیک این پیوند به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

لیکن استاندارد ترین ابعاد گالن 20 لیتری ارتفاع 36 و عرض 24 و طول 27 سانتیمتر میباشد و سایز استاندارد درب گالن 20 لیتری 2 اینچ یا 5 سانتیمتر میباشد.

 

مزایای گالن 20 لیتری ساحل اتحاد

  1. دوام و مقاومت فیزیکی بالا (تمام گالن های تولیدی در شرکت ساحل اتحاد با تضمین پرتاب 3 متری عرضه میگردد)
  2. ضد اسید (حتی واشر استفاده شده بر روی درب محصول ضد اسید میباشد)
  3. دارای استاندارد جهانی UN
  4. دستگیره بزرگ و قابل استفاده مقاوم
  5. مواد اولیه استفاده شده با فرمول اختصاصی شرکت ساحل اتحاد تضمین کننده کیفیت گالن 20 لیتری میباشد
  6. رنگ گالن 20 لیتری از بهترین مستربچ ساخت ایران بوده و در طول زمان دچار رنگ پریدگی نمیشود
  7. درب محصول قابلیت پلمپ شدن دارد

 

گالن بنزین فقط بصورت سفارشی تولید میگردد (گالن بنزین باید دیر سوز بوده و از بابت مقاومت فیزیکی مقاومت بالا تری نصبت به سایر گالن ها داشته باشد) درب استفاده شده در گالن های بنزین نیز سوپاپ دار میباشند.

 

ویدیو نحوه تولید گالن 20 لیتری :

(تا چند روز دیگر آپلود میشود)

 

 

نحوه پالت چینی گالن 20 لیتری

شما میتوانید گالن های 20 لیتری را به صورت 4*5 بر روی پالت استاندارد 110*130 قرار دهید نکته قابل توجه اینکه گالن تولید شده در شرکت ساحل اتحاد به دلیل طراحی آن ها قابلیت چیده شدن روی یکدیگر تا 3 ردیف را دارا میباشند.

میتوانید در شکل زیر به نوع چینش توجه فرمایید

 

کنترل کیفی گالن 20 لیتری

شرکت تولیدی ساحل اتحاد با دارا بودن مسئولین کیفی مجرب در ضمینه کیفیت. جهت جلوگیری از هرگونه ایراد ناشی از سیکل تولید و یا ایرادات احتمالی پس از تولید. تمامی محصولات تولید شده را بصورت 100% و کامل مورد بازبینی قرار میدهند تا از رسیدن محصول معیوب و سوراخ به دست مشتری جلوگیری نمایند.

 

 

قیمت گالن 20 لیتری

قیمت گالن 20 لیتری تولیدی ساحل اتحاد با دارا با وزن دقیق یک کیلو گرم با مواد نو در تاریخ 2/1402 به شرح زیر میباشد:

گالن صنعتی معمولی : 700.000 ریال

22 لیتری با وزن 1200 گرم : 840.000 ریال

با درب سوپاپ دار : 900.000 ریال

گالن 20 لیتری ضد اسید با استاندارد UN :

1.100.000 ریال

 

قیمت گالن دست دوم:

لطفا جهت استعلام قیمت گالن 20 لیتری با مواد آسیابی با ما در تماس باشید

 

 

در صورتی که تجربه استفاده از گالن 20 لیتری شرکت ساحل اتحاد را دارید با ما در میان بگذارید.

شما میتوانید جهت دریافت پیش فاکتور به دو طریق اقدام فرمایید

  1. شماره تماس تماس با ما
  2. ایمیل: semcoplast@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


آخرین مقالات


آخرین پروژه ها


محصولات شیمیایی
تجهیزات بیمارستانی
مخازن آب GRP
شناورهای پانل خورشیدی
قالب سازی بادی
بشکه درب ریز و بشکه درب باز